. life is not easy like A B C ! u must to learn from the experience and mistake to get happily . Fear Allah wherever you may be . Pray to Allah and be confident of a response . Obey Allah and Allah will reward you .

Rabu, 16 November 2011

lemah

asslamualaikum :)
hai ~
"today i dont feel like do it anything"
hahaha .
sesuai kot sttment tu , huh !
LEMAH :"(
hurm.....
boleh pulak demam 2 3 hari lagi nak balik kampus .
hoply esok lusa sihat la , klu x . sape nak drve motor aq blik jengka kan !
emm , tetibe ketarketar tengah malam . terkezut den .
nasib baik ada mak yg penyayang :)
THANKS MOM ~
*xbolehmembayangkanhiduptanpaibu
mak peluk saya bila saya sejuk
mak ambilkan kain bila saya nak muntah
mak ambil air untuk saya
mak bagi makan ubat
mak selimutkan saya
mak bagi saya baju sejuk
mak picit kepala saya
mak sanggup batalkan semua kerja mak untuk jaga saya
mak masakkan sup ayam tu , sedap sangat
mak bawak saya g klinik
mak ! saya tau mak sangat risaukan saya , INSYAALLAH . 
berkat doa mak saya baik .
"walaupun mak selalu marah saya, tapi saya tau mak sangat sayangkan saya :) sebab tu mak marahkan"
saya BANGGA ada mak yang hebat ! ! !
tenkiu MAK :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JUST LEAVE YOUR COMMENT HERE :)